środa, 9 listopada 2011

Sałatka

Sałatka z serem feta, ktoś chętny?
Ja ją uwielbiam i wiem, że to już nie sezon na takie sałatki, ale jem je nawet w zimie - bo jestem od nich uzależniona.
Ja zaczynam od sosu do sałatki, żeby na czas krojenia warzyw nabrał mocy.

Sos wg mnie:
1)   olej (np. oliwa z oliwek, jakie kto lubi ja zawsze mieszam ze sobą przynajmniej 4 różne oleje),
2)   sosy do sałatek każdego po ½ (grecki, włoski, francuski),
3)   3 lub 4 ząbki czosnku (wycisnąć wyciskarką do czosnku, co do ilości czosnku to można mniej - ja lubię ostrzejszy),
4)   sól, pieprz, sok z cytryny – wszystko do smaku ile kto lubi.

Warzywa:
1)   sałata lodowa,
2)   cebula (1 średnia – najlepiej cukrowa bo jest delikatniejsza),
3)   pomidory (4 średnie),
4)   ogórki (2 średnie),
5)   papryka (1 ½ duża).

Mieszam warzywa ze wcześniej przygotowanym sosem a na sam koniec dodaję pokrojony ser feta – uwielbiam te z Mlekovity!

Smacznego!
Marta

1 komentarz: