wtorek, 26 lipca 2011

Nowości z domowej biblioteczki.

Będąc na wakacjach w Krynicy Morskiej nie mogłam oprzeć się wędrówce po straganach. W tym roku wyjątkowo dużo było kiermaszy z tanią książką. Ja wychaczyłam takie oto pozycje:


Od prawej: 
1.    ,,Trądzik – Najnowsze metody leczenia i zapobiegania” Dr Terry J. Dubrow Brenda D. Adderly
2.    ,,Mięta – Lekarstwo, kosmetyk, przyprawa. Praktyczne zastosowanie” Brigitte Kleinod, Friedhelm Strickler
3.    ,,Ziołowa księga urody” wydawnictwo Publicat
4.    ,,Salon piękności – Jak być piękną, zdrową i szczęśliwą” Klaudia Carlos, Katarzyna Bosacka

Wszystkie kosztowały mnie zaledwie 44 zł.
Recenzje już wkrótce, na pierwszy ogień poszła książka pt. ,,Trądzik ...”
Jestem ciekawa waszej wiedzy urodowej zaczerpniętej z takich poradników, jak wpływ wywarły na Was i co zastosowałyście w swojej codziennej pielęgnacji. Oraz co polecacie godnego do przeczytania.

Pozdrawiam,
Marta

1 komentarz: